Jak vyhledat a získat zákazníka
Workshop je zaměřen na rozvoj dovedností potřebných k efektivnímu vyhledávání a získávání nových zákazníků. Účastníci se naučí identifikovat příležitosti na trhu, využívat různé metody a nástroje pro akvizici a zdokonalí své komunikační dovednosti, aby úspěšně oslovili a přesvědčili potenciální zákazníky.
Popis kurzu:
Úvod do akvizice zákazníků
- Význam akvizice pro obchodní úspěch
- Identifikace klíčových segmentů trhu a cílových skupin zákazníků
- Jak analyzovat trh a najít potenciální zákazníky
Techniky vyhledávání nových zákazníků
- Tradiční metody vs. moderní přístupy
- Využití sociálních sítí a digitálních nástrojů pro akvizici
- Jak efektivně vyhledávat potenciální zákazníky online i offline
Akviziční telefonáty a e-maily
- Základní pravidla pro telefonickou a e-mailovou komunikaci
- Jak připravit a strukturovat akviziční telefonát
- Psaní účinných akvizičních e-mailů
Příprava na kontakt se zákazníkem
- Co si připravit před prvním kontaktem se zákazníkem
- Jak shromáždit a využít důležité informace o zákazníkovi
- Jak se připravit na možné námitky a otázky zákazníka
Obsah kurzu:
Před workshopem účastníci obdrží přístup k elektronickému dotazníku, který jim pomůže identifikovat jejich současné metody a úspěšnost v akvizici zákazníků. Výsledky dotazníku budou použity k personalizaci obsahu workshopu a zaměření na specifické potřeby účastníků.