Jak vyhledat a získat zákazníka

Workshop je zaměřen na rozvoj dovedností potřebných k efektivnímu vyhledávání a získávání nových zákazníků. Účastníci se naučí identifikovat příležitosti na trhu, využívat různé metody a nástroje pro akvizici a zdokonalí své komunikační dovednosti, aby úspěšně oslovili a přesvědčili potenciální zákazníky.

Popis kurzu:
Úvod do akvizice zákazníků
  • Význam akvizice pro obchodní úspěch
  • Identifikace klíčových segmentů trhu a cílových skupin zákazníků
  • Jak analyzovat trh a najít potenciální zákazníky
Techniky vyhledávání nových zákazníků
  • Tradiční metody vs. moderní přístupy
  • Využití sociálních sítí a digitálních nástrojů pro akvizici
  • Jak efektivně vyhledávat potenciální zákazníky online i offline
Akviziční telefonáty a e-maily
  • Základní pravidla pro telefonickou a e-mailovou komunikaci
  • Jak připravit a strukturovat akviziční telefonát
  • Psaní účinných akvizičních e-mailů
Příprava na kontakt se zákazníkem
  • Co si připravit před prvním kontaktem se zákazníkem
  • Jak shromáždit a využít důležité informace o zákazníkovi
  • Jak se připravit na možné námitky a otázky zákazníka
Obsah kurzu:
Před workshopem účastníci obdrží přístup k elektronickému dotazníku, který jim pomůže identifikovat jejich současné metody a úspěšnost v akvizici zákazníků. Výsledky dotazníku budou použity k personalizaci obsahu workshopu a zaměření na specifické potřeby účastníků.
Související kurzy:

1 den

základní

czech flag czech flag

Jazyk

Vyberte termín a místo konání
Vyberte termín
Kdykoliv
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Praha 4
Počet účastníků

Potřebujete poradit?

+420 777 328 701

Nevybrali jste si? nevadí!

Domluvíme vám školení na míru

Termín
Ozvěte se nám, nebo nám na sebe nechejte kontakt

Domluvíme se na všem a nezapomeneme ani na výhodné nabídky.

Ivana Khýrová

Account manager

Ivana Khýrová