Akviziční telefonát, nácvik úspěšného akvizičního telefonátu

Cílem workshopu je posílit schopnost obchodníků získat si důvěru potenciálních zákazníků a zlepšit jejich úspěšnost v akvizici nových klientů. Workshop klade důraz na praktický nácvik telefonních hovorů, aby účastníci mohli s větší jistotou a zaměřením vést rozhovory, které odhalí potenciál zákazníka a povedou k domluvě schůzek.

Popis kurzu:
Workshop je navržen tak, aby účastníci zdokonalili své dovednosti v oblasti telefonické a e-mailové komunikace, včetně osvojení technik efektivního psaní e-mailů. Účastníci se naučí, jak efektivně vést akviziční hovory, s důrazem na empatickou, jasnou a přesvědčivou komunikacií pravidel pro psaní účinných akvizičních e-mailů a telefonní etikety.
  • Jak si „studený“ hovor předehřát
  • Role sociálních sítí v akvizici
  • Struktura rozhovoru
  • Porozumění komunikačním preferencím zákazníků
  • Zjištění důležitých informací o zákaznících před telefonickým hovorem a příprava na akviziční hovor.
  • Rozvoj dovedností pro efektivní vedení akvizičních hovorů, včetně tvorby call skriptů a zaměření na užitek pro klienta.
  • Naučení se, jak zvládat námitky, překonat odmítnutí a efektivně vzbudit zájem zákazníka o domluvení schůzky.
  • Následné kroky – co je důležité udělat po akvizičním hovoru

1 den

základní

czech flag czech flag

Jazyk

Vyberte termín a místo konání
Vyberte termín
Kdykoliv
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Praha 4
Počet účastníků

Potřebujete poradit?

+420 777 328 701

Nevybrali jste si? nevadí!

Domluvíme vám školení na míru

Termín
Ozvěte se nám, nebo nám na sebe nechejte kontakt

Domluvíme se na všem a nezapomeneme ani na výhodné nabídky.

Ivana Khýrová

Account manager

Ivana Khýrová