IT Service Management (ITSM) refers to the practices and processes used by organizations to design, deliver, manage, and improve IT services they provide to their customers or end-users. It involves aligning IT services with the needs of the business, ensuring service quality, optimizing resources, and enhancing overall efficiency.
ITIL® 4 Foundation and exam
The ITIL® 4 Foundation course describes the key concepts, processes, functions and roles of the ITIL service lifecycle. This course consists of lectures and practical tasks and prepares participants for the ITIL® 4 Foundation certification exam.
Kdykoliv
3 dny
online
základní
1 130,00 €
bez DPH
ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support + exam
The course covers the "core" activities of service management and extends the current scope of ITIL to include "creation" of services.
Kdykoliv
3 minuty
online
základní
34 900 Kč
bez DPH
Správa IT služeb (ITSM) - CZ
Správa IT služeb (ITSM) je soubor osvědčených postupů a zásad pro správu a poskytování služeb informačních technologií organizaci nebo jejím zákazníkům. Cílem ITSM je poskytovat vysoce kvalitní IT služby, které splňují potřeby podniku, a zároveň optimalizovat využití zdrojů a minimalizovat náklady.
Školení je navrženo tak, aby studentům představilo klíčové pojmy, terminologii a osvědčené postupy pro vytváření a zlepšování kvality IT služeb v celé organizaci.
Kdykoliv
2 dny
online
základní
16 000 Kč
bez DPH
Domluvme spolu kurz, který chcete
Nevybrali jste si? nevadí!
Domluvíme se na všem a nezapomeneme ani na výhodné nabídky.