Školení určena pro IT specialisty Vedou k rychlejšímu nasazení nových technologií. Zlepšení vývoje vlastních inovativních řešení, k efektivní integraci moderních systémů. Schopnost vytvářet nové produkty a služby. Identifikace technologických příležitostí. Podpora digitální transformace firmy.
ITIL® 4 Foundation and exam
The ITIL® 4 Foundation course describes the key concepts, processes, functions and roles of the ITIL service lifecycle. This course consists of lectures and practical tasks and prepares participants for the ITIL® 4 Foundation certification exam.
Kdykoliv
3 dny
online
základní
1 130,00 €
bez DPH
ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support + exam
The course covers the "core" activities of service management and extends the current scope of ITIL to include "creation" of services.
Kdykoliv
3 minuty
online
základní
34 900 Kč
bez DPH
PRINCE2 Agile® Foundation + exam
PRINCE2 Agile® combines agile concepts, methods and techniques with the advantages of the traditional PRINCE2® methodology with a clearly defined methodological framework.
Kdykoliv
3 dny
online
základní
26 900 Kč
bez DPH
PRINCE2® 7 Foundation + exam
PRINCE2 is the world’s most practised and recognised project management method and provides the essentials for managing any project of any size or complexity.
Kdykoliv
3 dny
online
základní
26 900 Kč
bez DPH
Správa IT služeb (ITSM) - CZ
Správa IT služeb (ITSM) je soubor osvědčených postupů a zásad pro správu a poskytování služeb informačních technologií organizaci nebo jejím zákazníkům. Cílem ITSM je poskytovat vysoce kvalitní IT služby, které splňují potřeby podniku, a zároveň optimalizovat využití zdrojů a minimalizovat náklady.
Školení je navrženo tak, aby studentům představilo klíčové pojmy, terminologii a osvědčené postupy pro vytváření a zlepšování kvality IT služeb v celé organizaci.
Kdykoliv
2 dny
online
základní
16 000 Kč
bez DPH
Domluvme spolu kurz, který chcete
Nevybrali jste si? nevadí!
Domluvíme se na všem a nezapomeneme ani na výhodné nabídky.