Osobnostní typologie v praxi
Cílem workshopu je poznat sebe sama v rámci osobnostní typologie a zjistit, jak využít předpokladů a omezení svého osobnostního profilu v interakci s ostatními.
Popis kurzu:
Účastníci obdrží přístup k elektronickému testu zaměřenému na osobnostní typologii, který jim pomůže lépe pochopit jejich silné a slabé stránky. Výsledky testu budou použity k personalizaci obsahu workshopu a zaměření na specifické potřeby účastníků a jak identifikovat a přizpůsobit se různým osobnostním typům zákazníků.
Obsah kurzu:
Workshop účastníky naučí rozpoznat v praxi jednotlivé osobnostní typy a naučit se přizpůsobit svůj komunikační styl podle osobnostního stylu partnera. Osvojení komunikace a kooperace s druhými, které povedou k dosažení společného cíle.
- Praktické využití osobnostních typologií v každodenní praxi
- Seznámení s různými typy osobností a jejich charakteristikami
- Jak identifikovat osobnostní typy zákazníků a přizpůsobit jim prodejní taktiku
- Osobnostní typologie a vedení jednání, co jednotlivé typy hledají a co skutečně kupují
- Rozpoznávání osobnostních typů a jak s nimi jednat
- Přesvědčování a spolupráce, jak jednotlivé typy přesvědčit, získat pro spolupráci, zadat úkoly nebo prezentovat návrhy a obchodní nabídky
- Předcházení nedorozuměním přizpůsobením se osobnostnímu profilu partnera
- Reakce na různé typy, proč některé typy odmítají, nesouhlasí nebo jsou agresivní a jak na ně efektivně reagovat
- Jak využít osobnostní typologii k posílení vlastní obchodní strategie