Osobnostní typologie v praxi

Cílem workshopu je poznat sebe sama v rámci osobnostní typologie a zjistit, jak využít předpokladů a omezení svého osobnostního profilu v interakci s ostatními. 

Popis kurzu:
Účastníci obdrží přístup k elektronickému testu zaměřenému na osobnostní typologii, který jim pomůže lépe pochopit jejich silné a slabé stránky. Výsledky testu budou použity k personalizaci obsahu workshopu a zaměření na specifické potřeby účastníků a jak identifikovat a přizpůsobit se různým osobnostním typům zákazníků.
Obsah kurzu:
Workshop účastníky naučí rozpoznat  v praxi jednotlivé osobnostní typy a naučit se přizpůsobit svůj komunikační styl podle osobnostního stylu partnera. Osvojení komunikace a kooperace s druhými, které povedou k dosažení společného cíle.
  • Praktické využití osobnostních typologií v každodenní praxi
  • Seznámení s různými typy osobností a jejich charakteristikami
  • Jak identifikovat osobnostní typy zákazníků a přizpůsobit jim prodejní taktiku
  • Osobnostní typologie a vedení jednání, co jednotlivé typy hledají a co skutečně kupují
  • Rozpoznávání osobnostních typů a jak s nimi jednat
  • Přesvědčování a spolupráce, jak jednotlivé typy přesvědčit, získat pro spolupráci, zadat úkoly nebo prezentovat návrhy a obchodní nabídky
  • Předcházení nedorozuměním přizpůsobením se osobnostnímu profilu partnera
  • Reakce na různé typy, proč některé typy odmítají, nesouhlasí nebo jsou agresivní a jak na ně efektivně reagovat
  • Jak využít osobnostní typologii k posílení vlastní obchodní strategie

1 den

základní

czech flag czech flag

Jazyk

Vyberte termín a místo konání
Vyberte termín
Kdykoliv
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Praha 4
Počet účastníků

Potřebujete poradit?

+420 777 328 701

Nevybrali jste si? nevadí!

Domluvíme vám školení na míru

Termín
Ozvěte se nám, nebo nám na sebe nechejte kontakt

Domluvíme se na všem a nezapomeneme ani na výhodné nabídky.

Ivana Khýrová

Account manager

Ivana Khýrová