Efektivní příprava na schůzku se zákazníkem může být rozhodující pro úspěch jakéhokoliv obchodního jednání.
Popis kurzu:
Tento trénink je zaměřen na výuku účastníků, jak se systematicky a efektivně připravit na obchodní schůzky, aby na nich působili sebevědomě a profesionálně. Trénink také zahrnuje pochopení důležitosti obchodní etikety a její aplikace jak ve vztahu k zákazníkům, tak v každodenním profesním životě.
Jaké klíčové informace je potřeba získat před setkáním se zákazníkem
Pochopení, s kým budete jednat a jakou roli tato osoba v organizaci zastává
Seznámení se se základními fázemi obchodního jednání
Jaké podklady a materiály jsou užitečné mít s sebou na schůzku
Jak připravit argumenty pro zvýšení zájmu zákazníka a jaké benefity mu nabídnout
Význam a principy business etikety v obchodním prostředí a její role při budování autority a charisma