Příprava na obchodní jednání

Efektivní příprava na schůzku se zákazníkem může být rozhodující pro úspěch jakéhokoliv obchodního jednání.

Popis kurzu:
Tento trénink je zaměřen na výuku účastníků, jak se systematicky a efektivně připravit na obchodní schůzky, aby na nich působili sebevědomě a profesionálně. Trénink také zahrnuje pochopení důležitosti obchodní etikety a její aplikace jak ve vztahu k zákazníkům, tak v každodenním profesním životě.
  • Jaké klíčové informace je potřeba získat před setkáním se zákazníkem
  • Pochopení, s kým budete jednat a jakou roli tato osoba v organizaci zastává
  • Seznámení se se základními fázemi obchodního jednání
  • Jaké podklady a materiály jsou užitečné mít s sebou na schůzku
  • Jak připravit argumenty pro zvýšení zájmu zákazníka a jaké benefity mu nabídnout
  • Význam a principy business etikety v obchodním prostředí a její role při budování autority a charisma

1 den

základní

czech flag czech flag

Jazyk

Vyberte termín a místo konání
Vyberte termín
Kdykoliv
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Praha 4
Počet účastníků

Potřebujete poradit?

+420 777 328 701

Nevybrali jste si? nevadí!

Domluvíme vám školení na míru

Termín
Ozvěte se nám, nebo nám na sebe nechejte kontakt

Domluvíme se na všem a nezapomeneme ani na výhodné nabídky.

Ivana Khýrová

Account manager

Ivana Khýrová