Nákupní cyklus a jeho fáze

Workshop se zaměřuje na detailní porozumění nákupnímu cyklu a jeho jednotlivým fázím. Cílem je poskytnout účastníkům nástroje a techniky potřebné k efektivnímu vedení obchodního jednání od jeho zahájení až po uzavření dohody, včetně představení, kladení otázek, aktivního naslouchání, zjišťování potřeb a prodeje užitku a hodnoty.

Popis kurzu:
  • Techniky pro vytvoření pozitivního prvního dojmu a efektivní zahájení obchodního jednání
  • Identifikace nových příležitostí
  • Analýza trhu a zákazníka
  • Metody pro navázání důvěry a vytvoření vstřícného vztahu se zákazníkem
  • Strategie pro efektivní kladení otázek a porozumění potřebám zákazníka
  • Význam a techniky aktivního naslouchání v obchodním rozhovoru
  • Jak rozpoznat a správně reagovat na nákupní signály zákazníka
  • Techniky pro efektivní uzavření obchodního jednání a zajištění jasné dohody na dalším postupu
  • Analýza nejčastějších chyb při obchodním jednání a jak se jim vyhnout

1 den

základní

czech flag czech flag

Jazyk

Vyberte termín a místo konání
Vyberte termín
Kdykoliv
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Praha 4
Počet účastníků

Potřebujete poradit?

+420 777 328 701

Nevybrali jste si? nevadí!

Domluvíme vám školení na míru

Termín
Ozvěte se nám, nebo nám na sebe nechejte kontakt

Domluvíme se na všem a nezapomeneme ani na výhodné nabídky.

Ivana Khýrová

Account manager

Ivana Khýrová