Key Account Management

Cílem workshopu je naučit se poskytovat výjimečnou obchodní péči, která spočívá v trvalém rozpoznávání a naplňování jak reálných, tak skrytých potřeb klientů.

Popis kurzu:
Pochopit a aplikovat Paretovo pravidlo, které říká, že 20 % klientů generuje 80 % obratu. Naučit se využívat metody, které zajišťují plné uspokojení a maximální obchodní využití těchto klíčových klientů.  Získat dovednosti pro posilování a řízení partnerství s klíčovými klienty ve všech důležitých oblastech a na všech úrovních struktury.
  • Kdo je klíčový zákazník
  • Plánování a strategické myšlení
  • Jak plánovat obchodní aktivity a stanovovat si dosažitelné cíle
  • Využití analytických nástrojů pro lepší pochopení trhu a zákazníků
  • Scoring klienta: hodnocení dlouhodobého potenciálu
  • Měření pevnosti obchodního vztahu: kde a jak posilovat vazby
  • Jaká data o spolupráci sledovat
  • Pravidla přesného forecastingu
  • Rozlišení mezi obchodní příležitostí a potenciálem
  • Složky plánu spolupráce s klientem
  • Tvorba a implementace Customer Development Plan (CDP)
  • Jak získat klienta pro váš CDP
  • Power mapa - Rozhodovací struktura a kritéria rozhodování

 

1 den

základní

czech flag czech flag

Jazyk

Vyberte termín a místo konání
Vyberte termín
Kdykoliv
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Praha 4
Počet účastníků

Potřebujete poradit?

+420 777 328 701

Nevybrali jste si? nevadí!

Domluvíme vám školení na míru

Termín
Ozvěte se nám, nebo nám na sebe nechejte kontakt

Domluvíme se na všem a nezapomeneme ani na výhodné nabídky.

Ivana Khýrová

Account manager

Ivana Khýrová